شرکتهای آلمانی حضور بسیار گستردهای در تمام کشورهای دنیا دارند که این حضور منجر به گسترش نفوذ صنعتی این کشور و ارتقای برند آن شده است.
در این دوره سعی خواهد شد، ضمن درک وضعیت ایران در بازار بینالمللی با بررسی نقاط قوت حضور شرکتهای آلمانی و بیان درس آموختهها و تجربهها، زمینه یادگیری عملی فراهم شود.
این دوره توسط آکادمی مدیریت نیدرزاکسن آلمان و با همکاری شرکت توسعه صادرات ریتون ایران، کریدور صادرات و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.
در این دوره سرفصلهای زیر طی دو روز ارایه خواهد شد:
MODULE | CONTENT | METHODS & TOOLS |
---|---|---|
Day1 Preparation to internationalization Customer/Intermediary Profiles International Value Proposition German experiences (4 X 90 MIN) | Positioning Strategy International Business Models International Market Research Understanding Customer and Intermediary Needs Unique Resource Analysis and SWOT Value Proposition Design Finding a German partner with effective marketing/matchmaking How German companies make successful marketing/sales | Value Chain Mapping International Business Model Canvas Analytics Planner Personas Customer Demand Profile SWOT Value Map & Kano Mode |
Day2 Designing the International Marketing Strategy and Negotiations (4 X 90 MIN) | Marketing Mix
Political and Sociocultural Environment
Designing Global Marketing Social Media & Online Marketing Market entry modes Networking strategy Negotiation Soft skills and techniques | Customer Journey Customer Growth Canvas Negotiation simulation games Network planner Communication strategies International pitch deck |
Schedule |
---|
The schedule is set 3 times a day as below (all times is local time) 1: 8:30-10:00 2: 10:00-10:30 Break time 3: 10:30-12:00 4: 12:13:30 lunchtime 5: 13:30-15:00 6: 15:00-15:30 Coffee time 7: 15:30-17:00 |
تاریخ برگزاری
25 و 26 تیر 1401 (2 روز) – ( از ۸:۳۰ تا ۱۷ – به همراه ناهار و پذیرایی میانوعده)
محل برگزاری
تهران، خیابان بخارست (احمد قصیر)، کوچه هشتم، پلاک 7، اتاق بازرگانی و صنایع آلمان
سطح
مدیران ارشد (مدیر عامل، مدیر اجرایی، مدیر توسعه کسب و کار)
گواهینامه
ارایه گواهینامه رسمی توسط آکادمی مدیریت نیدرزاکسن آلمان و تایید اتاق بازرگانی و صنایع آلمان
هزینه دوره برای نفر اول از هر شرکت دانشبنیان معادل 41.000.000 ريال میباشد که در صورت تمایل به حضور نفرات بیشتر، هزینه حضور هر نفر اضافه 75.000.000 ریال خواهد بود.
این دوره دو روزه شامل هزینههای زیر است:
در پایان دوره، گواهینامه حضور در دوره با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز توسعه صادرات سلامت ایران و مرکز توسعه صادرات فاوا و اینترنت اشیاء صادر خواهد شد.